Det blev en layout till slut

Förlåt att det tog sådant tid men nu är jag ”typ” tillbaka! Lite småfix kvar bara men skall försöka fixa det i helgen istället för i veckan då läxor behöver snäppet högre proritet. Jag hoppas att jag skall bli bättre på att uppdatera och kanske är jag nöjd med sidan ett tag fram över. Det som behövs är flitigt kommenterande från er som läser, annars blir jag lätt uttråkad! Jag har missat både Ugly Betty och House idag, ajaj! Imorgon är det laserdome med klassen, skall bli jätteroligt. Jag kommer utklädd till ninja! (Förklaring ges eventuellt imorgon)

4 tankar på “Det blev en layout till slut

  1. Sandra

    Sedär! :)
    Jag älskar den. Grått, lite mörkt, med de rosa överskrifterna som ett avbrott. Bilden passar jättebra till sidan och är samtidigt väldigt snygg i sig. Bra gjort! :D

    Dock går det inte att komma tillbaka hit om man väl klicka på något annat. Går man inte på t.ex portfolio går det sen inte att komma tillbaka till startsidan, utan bara portfolions startsida. :) oj vad virrigt det blev, hoppas du fattar. :)

    Svar: Tackar, Sandra! För mig fungerar det, men jag vet att det var lite strul för mig med i början. Hoppas att det fixar sig. :/

    Svara
  2. Marika

    Super kul att du äntligen är ”typ” tillbaka :D
    Verkligen på tiden! ^___^

    Kram!

    Svar: Jag vet, förlåt att jag är seeeeg! Men nu blir det blogga av igen. Väntar bara på att du kommer tillbaka också! :D

    Svara
  3. suzi

    Nämen… Ursnyggt, Sandra! Bra färgval, sobert och moget. Lycka till med ”nya” bloggen och jag ska kommentera ofta – promise! =)

    Svar: Estetläraren har talat! Jamen, jag får väl vara nöjd över min prestation då då! :P Nejmen tack så jättemycket, Suzi. Jag skall kommentera minst lika mycket hos dig!

    Svara

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.